تغییرات نسخهها
Pushe unity on GitHub
نسخهی ۲.۵.۰ (دانلود)
نکته: هماهنگی نسخهی پلاگین یونیتی با نسخهی نیتیو
Android
بروزرسانی کتابخانهی اندروید به 2.5.0
جدید: قابلیت غیرفعالسازی نمایش نوتیفیکیشن هنگام بازبودن اپ برای یک یا همهی نوتیفیکیشنهای دریافتی اطلاعات بیشتر
جدید: امکان استفاده از قابلیتهای مبتنی بر مکان کاربر برای کاربران هواوی (ماژول hms)
نسخهی ۰.۷.۲ (دانلود)
Android
- رفع مشکل فراخوانی توابع ماژول نوتیفیکیشن در اندروید زیر ۸
- رفع مشکل D2D notification
- تغییر نام
UserNotification.WithAndroidId
بهUserNotification.WithDeviceId
نسخهی ۰.۷.۰ (دانلود)
- [جدید]: اضافهشدن پشتیبانی برای
iOS
- رفع باگ در بخش رجیستریشن و ماژول
hms
- [Breaking]: انتقال تمام توابع قابل فراخوانی به کلاس
PusheUnity.cs
برای پشتیبانی از iOS - حذف
PusheUnity.GetGoogleAdvertisingId
. زین پس ازPusheUnity.GetAdvertisingId
استفاده شود. تابع جدید در صورت فعالبودن سرویس هواوی به جای فایربیس شناسهیOAID
هواوی را برمیگرداند.
نسخهی ۰.۶.۰ (دانلود)
پلاگین
- حذف لایبرری
unity-extended
و انتقال کدهای لایبرری به SDK اصلی. زین پس لایبرریbase
استفاده خواهد شد. - استفاده از
EDM4U یا
jar_resolver
برای سازگاری با دیگر کتابخانهها - تغییر نام
Pushe
بهPusheUnity
جهت رفع مشکل namespace - پشتیبانی از
.NET v3.5
با حذف فیچرهای استفادهشده از.Net4
- اضافهشدن
Template
برای سادهتر کردن پروسهی راهاندازی و رفع خطایMultiDex error
اندروید
- بروزرسانی
SDK
به
2.4.1-beta05
- اضافهشدن قابلیت ارسال پوش به دستگاههای هواوی با استفاده از ماژول
hms
. (اطلاعات بیشتر)
نسخهی ۰.۵.۰ (دانلود)
اضافهکردن InAppMessaging با بروزرسانی نیتیو به 2.2.0
بازنویسی بخش رویداد نوتیفیکیشن با استفاده از
AndroidJavaProxy
و حذف نیاز به ساخت گیمآبجکت و یا اسکریپت اضافه[Breaking]: حذف کلاسهای
PusheUnityApplication
وPusheMultiDexApplication
به لطف ریفکتور رویداد نوتیفیکیشن.بهبود کد واسط
نسخهی ۰.۴.۷ (دانلود)
- مهاجرت لایبرری پوشه به AndroidX.
- افزودن سازگاری با حالت
unity as library
در Unity 2017 و بالاتر - بروزرسانی لایبرری پوشه به آخرین نسخه (۲.۱.۱)
- تابع
GetPusheId
حذف شده. برای تمایزکاربران بایستی از شناسههای دیگر استفاده کنید. - اضافهشدن سازگاری با
GDPR compliance
. (?What is GDPR) - تابع
GetAndroidId
منسوخشده است. زین پس میتوانید ازGetDeviceId
برای گرفتن شناسهی یکتای دستگاه اندرویدی استفاده کنید.
نسخهی ۰.۴.۶ (دانلود)
- بروزرسانی لایبرری پوشه به آخرین نسخه (۲.۰.۵)
- اضافهکردن
com.unity3d
بهmultidex-config
برای جلوگیری از خطای شروع برنامه. - رفع مشکل
ClassNotFoundException
هنگام استفاده از تابعCreateNotificationChannel()
نسخهی ۰.۴.۴ (دانلود)
- رفع خطای مربوط به لایبرری RxJava هنگام کامپایل بازی
- تغییرات در رویداد نوتیفیکیشن
نسخهی ۰.۴.۳ (دانلود)
- اضافهکردن متدهای کمک کننده به ارتباط اسکریپت بازی و لایبرری نیتیو
- اضافهکردن پشتیبانی از رویداد نوتیفیکیشن
- اضافهکردن مالتیدکس در پلاگین
- اضافهکردن مد دیباگ