نکته
در صورتی که یک InAppMessage به کاربران ارسال کنید در حالت عادی نمایش داده نخواهد شد و پوشه آن پیام را صرفا ذخیره مینماید تا شرایط نمایش فرا برسد.
به همین دلیل هنگام ارسال بایستی شرایط نمایش (Display condition) را تعیین کنید.
- رویدادهای ممکن برای نمایش InAppMessage عبارتند از:
۱. باز شدن برنامه
۲. رویدادهای Analytics
۳. رویدادهای InAppMessaging
شرایط نمایش InAppMessage
۱. باز شدن برنامه
کلید:
on_foreground
رویداد باز شدن برنامه میتواند برای نمایش پیام انتخاب شود.
۲. ارسال رویداد Analytics
کلید: نام رویداد
در صورتی که یک رویداد
Analytics
با استفاده از
PusheUnity.sendEvent("event_name")
ارسال کنید میتوانید از آن برای فعالکردن و نمایش
InAppMessage
استفاده کنید.
نکته: برای اطلاع از نحوهی ارسال رویداد در Analytics به بخش ارسال رویداد Analytics مراجعه کنید.
۳. ارسال رویداد InAppMessaging
کلید: نام رویداد
در صورتی که با ماژول InAppMessaging یک رویداد ارسال کنید میتوانید از آن برای فعالکردن InAppMessage استفاده کنید.
رویدادهای Analytics و InAppMessaging چه تفاوتی دارند؟
رویدادهای
Analytics
جنبهی تحلیلی دارند و به همین دلیل به سرور ارسال شده و با سرور سینک میشوند.
از طرفی رویدادهای
InAppMessaging
فقط برای فعالکردن پیامهای ذخیرهشده استفاده میشوند و به سرور ارسال نمیشوند.
به عبارت دیگر رویدادهای InAppMessaging لوکال هستند.
ارسال رویداد
برای ارسال رویداد با استفاده از InAppMessaging از کد زیر استفاده کنید:
string localEventName = "my-event";
PusheUnity.TriggerEvent(localEventName");
پس از فراخوانی
triggerEvent
در صورتی که یک
InAppMessage
که دارای این ایونت است و قبلا دریافت و ذخیره شده است، وجود داشته باشد، نمایش داده خواهد شد.